Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi bünyesinde hizmet veren Diyar Masa’nın, son bir ayda 1130 vatandaşın talebini uygun birimlere yönlendirerek çözüme kavuşmasını sağladığı aktarıldı.
Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Daire Başkanlığı bünyesinde faaliyet gösteren Diyar Masa, Büyükşehir Belediyesi merkez binası ve Şehirlerarası Otobüs Terminali’nde bulunan iki ofisinde çalışmalarına devam ediyor.
Birçok alandan talepler alınıyor
Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi’nden yapılan açıklamada, Diyar Masa’nın şehirlerarası ulaşımdan konaklamaya, sosyal hizmetlerden öğrencilerin taleplerine, park bahçelerden sosyal hizmet taleplerine kadar geniş bir yelpazede başvuruları alıp işlerin takibini yaptığı belirtildi.
1130 vatandaşın talebi yanıtlandı
Diyar Masa’nın son bir ayda 200 şehirlerarası ulaşım, 276 park bahçeler, 98 yol bakım, 72 kadın aile ve sosyal hizmetler, 484 insan kaynakları ile ilgili olmak üzere toplam 1130 talebi uygun birimlere yönlendirerek çözüme kavuşturduğu açıklandı.